...ناگفته هایم...

امروز ، اولین روز از باقی زندگی شماست

...ناگفته هایم...

امروز ، اولین روز از باقی زندگی شماست

من به تو مدیونم

همدم تنهایی

ناجی درد دلم

تو که با درد دلم همدردی

- وقت تنهایی من -

چشم خود تر کردی

از تو ممنونم

که نشانم دادی

 میشود عاشق بود !

میشود هر نفس از عشق سرود

و به تو مدیونم

که به من فهماندی

معنی عشق و طرب

من به تو مدیونم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 http://delsaz.mihanblog.com

سلام خوب هستید.... شعرهای زیبایی در این بلاگ گذاشتید احتمالا خودتون سرودید منکه لذت بردم .... ببخشید که تو همه پستها نظر نمی ذارم شما روتو کلوب دیدم و اونجا ادرس بلاگتون بود خیلی خوشحالم که دیدمتون و از خوندن شعرهاتون لذت زیادی بردم.... بازهم بنویسید شاد باشید به امید دیدار

ممنونم از شما سینا جان
نه من متاسفانه استعداد سرودن رو ندارم.
فقط مطالب مورد علاقم و در این وبلاگ میزارم.
به هر جهت ممنونم از شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد